U nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines sinoć se odvijala prava drama. Naime, u zadnji trenutak su shvatili da im dolazi manji avion nego je trebao za let za Zagreb u 21:30 sati pa su munjevitom brzinom zvali putnike koji su već odavno kupili svoje karte i doslovno ih molili da se prebace na jutarnji let.
Donosimo priču našeg sugrađanina koji sinoć, iako je trebao, nije uspio poletiti za Zagreb.
"Kako putujem često u Zagreb, tako uvijek gledam unaprijed rezervirati jeftiniju kartu. Tako je bilo i ovaj put, u Zagrebu sam morao biti 24. svibnja, pa sam gledao karte i vidio da je 24. svibnja karta skuplja cca 200 kn nego za let 23. svibnja u 21.30 sati. Kartu sam rezervirao i kupio deset dana prije leta. Na sam dan leta dobio sam poziv iz CA da im se dogodila situacija da im dolazi manji avion nego je bilo predviđeno te da zovu sve putnike redom tko je voljan uz kompenzaciju od 125 € prebaciti putovanje za jutarnji let. „Kakvu kompenzaciju od 125 €?“
„Vi putujete jutarnjim letom umjesto večernjim i za to od nas dobijete 125 €“ „ rekli su mi.
"Ujutro imam garantirano mjesto u avionu?“, pitam ih.
Opširnije pročitajte na
Liberoportal.hr