Facebook uvodi mjesečnu pretplatu?

0

Nitko od korisnika Facebooka ne mora se bojati kako će ova društvena mreža u budućnosti biti dostupna jedino pretplatnicima, no o mogućnosti verzije Facebooka na kojoj neće biti oglasa, no za koju će biti potrebno platiti mjesečnu pretplatu govori se sve više nakon što je otkriveno kako su korisnički podaci desetaka milijuna ljudi završili u rukama analitičara Cambridge Analytice.

Čak i Mark Zuckerberg prilikom nedavnog svjedočenja pred članovima Kongresa nije isključio mogućnost pretplatničke verzije te je rekao kako je to ideja o kojoj bi mogli razmisliti.

Najvažnije pitanje koje se nameće vezano za pretplatu na Facebook jest – cijena, odnosno koliko bi Zuckerberg mogao mjesečno naplaćivati korištenje ove mreže te koliko novaca vrijede korisnički podaci i svi ti oglasi koji se prikazuju na  mobilnim i web-verzijama Facebooka.

Iako je na ovo pitanje trenutno teško odgovoriti, novinari su na temelju mjesečnih prihoda ove kompanije u Sjevernoj Americi i broja korisnika zaključili kako Facebook na ovom tržištu mjesečno zaradi sedam dolara po korisniku.

No na Tech Cruncheu smatraju kako mjesečna pretplata ne bi iznosila sedam dolara, već bi ona trebala biti puno veća jer smatraju kako upravo korisnicima koji mogu platiti mjesečnu pretplatu za Facebook najveći dio oglašivača želi plasirati oglase.

Naime, oni smatraju kako je riječ o ljudima koji su bogatiji od prosječnih korisnika te luksuzni brandovi plaćaju veću cijenu oglasa kako bi im prikazali oglase. Također, takvi korisnici vjerojatno provode više vremena na internetu i Facebooku i prikazuje im se više oglasa, pa je njihova vrijednost veća od prosječnih sedam dolara

Iako je tu cifru teško odrediti, analitičari vjeruju kako bi se ona mogla kretati između 11 i 14 dolara mjesečno te je pitanje koliko bi korisnika zaista moglo/htjelo godišnje platiti skoro 170 dolara za surfanje Facebookom bez oglasa. A kako ova mreža ionako prati korisnike koji niti nemaju profil na njima, čini se kako niti to ne bi bila garancija za potpunu privatnost.

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.