FITNESS TRENERICA MIHAELA MLADIN: Kad jednom počnete trenirati, više ne možete stati!

0

Društvene mreže pune su motivacijskih profila raznih fitness trenera koji svojim istesanim tijelima, porukama i primjerima izbalansiranih obroka propagiraju zdrav život, tijelo, a naposlijetku i zdrav duh. Među njima se ističe i 26-godišnja Dubrovkinja Mihaela Mladin koja svojim primjerom, fotografijama i savjetima pomaže našim sugrađanima stvoriti i zadržati zdrave fitness navike.

Mnogi današnji fitness treneri svoj su hobi zapravo pretvorili u posao, je li tako krenula i vaša priča?

Tako je. Krenula sam u teretanu prvi put s 18 godina isključivo zbog sebe. Kako sam redovito trenirala godinama, prijateljice su mi predložile zašto ne bi počela i sama trenirati druge ljude. Završila sam potrebne tečajeve kod nas, a živjela sam i u Americi u dva navrata, prvo na 6 mjeseci, a potom skoro godinu dana, gdje sam redovito trenirala i promatrala kako oni to rade. Potom sam se po povratku u Dubrovnik zaposlila kao fitness trenerica u Hotelu Adria. I danas svakodnevno treniram sve skupa pedesetak Dubrovnikinja raspoređenih po nekoliko grupa ili individualnih treninga, po željama. Radimo u smjenama, jutarnjim i večernjim.

S kakvim vam sve zahtjevima Dubrovkinje dolaze?

Sve žele imati lijepo oblikovanu stražnjicu u mjesec dana, takozvane “jabučice”. Ne žele toliko imati velike grudi koliko dobro oblikovanu stražnjicu. A to se onda više i cijeni jer velike grudi ili imate prirodno ili ih možete napuniti silikonima, a za lijepu i oblikovanu stražnjicu trebate ipak raditi na sebi. Za stražnjicu su kao što je opće poznato broj jedan čučnjevi, a možete kupiti i utege za noge da malo poboljšate učinak. I možete relativno brzo primijetiti rezultate jer mišići stražnjice se brže izdefiniraju od ostalih, što je dobra vijest. I moram ih stvarno pohvalitit jer su redovite i ustrajne!

Uz toliko danas fitness blogera, influencera, motivacijskih profila i poruka sa svih strana, većinu populacije i dalje muči višak kilograma. U čemu je problem, kako se dodatno potaknuti i motivirati?

Primjetila sam da bi dosta žena trenirala i zaista to žele, ali sve ostaje na: “Danas ću, sutra ću”, što znači da ljudi odgađaju. Najteže je pokrenuti se. Ali, kad jednom krenete i kad prvih par puta odradite treninge, navučete se i kasnije vam fali – jednostavno morate ići. Čovjek se jako dobro osjeća nakon što odradi trening. Kad mi netko kaže – Ajme danas mi se ne da, a ja mu odgovorim – odradite trening sada i bit će vam drago kasnije! Jednostavno trebate imati neki okidač u glavi i sam se sa sobom dogovoriti – krenut ću. Ne sutra, ne od ponedjeljka nego od sada. Ne može to netko izvući iz vas, može vam biti motivacija, ali vi ste ti koji se trebate pokrenuti. Ipak, netko vas treba uputiti jer ljudi često dođu u teretanu i ne znaju što bi radili.

Koje greške ljudi najčešće rade kad počnu trenirati, na što treba pripaziti?

Najveća je greška kad se uhvate trake za trčanje i recimo po sat vremena samo trče. Od toga nemate ništa. Također, doma sami nećete puno postići. Svatko tko doma ima neku spravu, na kraju će na nju odlagat robu. To je nažalost tako. Ali to je razumljivo, te greške sam i ja sama radila. Kad sam počela ići u teretanu, oko mene nije bilo žena, bilo bi samo par nabildanih muškaraca i nisam imala od koga ništa vidjeti ni naučiti. Onda bi nekih 45 minuta stala na biciklu, iza toga odradila 10 trbušnjaka i pošla doma. Jer, sam ne znaš. Također, treba vremena za sve. Srela sam ljude koji bi nakon mjesec dana odustali jer nisu vidjeli rezultate. Prave rezultate vidjet ćete tek nakon tri mjeseca. I trebate stvarno, ali stvarno paziti što jedete. I još jedna stvar, zanemarite vagu. Svojim klijenticama uvijek kažem da im nije bitna vaga nego krojački metar. Najbolje ćete pratiti rezultate ako se mjerite, vaga može samo frustrirati. Kilaža vam nije nikakvo mjerilo kad trenirate, zato jer je mišić teži od masnoga tkiva. Evo, ja na svoju visinu od 1.65 cm imam 60 kila. Da ne treniram, s ovoliko kila na ovu visinu bila bi debela!

Više pročitajte na Liberoportal.hr 

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.