Multimedijalni projekt Dijalog Filipa Merčepa i Nicolasa Sinkovića

0

Multimedijalni autorski projekt Dijalog Filipa Merčepa i Nicolasa Sinkovića spaja udaraljke i elektroniku te video projekcije koje potpisuje Davorin Erceg, a u sklopu programa 68. Dubrovačkih ljetnih igara bit će izveden u utorak, 15. kolovoza s početkom u 21:30 sati u srednjovjekovnoj ljevaonici metala pod Minčetom, a nastavit će se obližnjem igralištu pod Minčetom. Filip Merčep je još od studentskih dana aktivno prisutan na glazbenoj sceni nastupajući na mnogim značajnijim festivalima te je osvojio neke od najprestižnijih nagrada: nagradu Zagrebačke filharmonije za najboljeg mladog glazbenika 2015., Ivo Vuljević Hrvatske glazbene mladeži za najboljeg mladog glazbenika 2011., godišnju nagradu Grada Samobora, Yamaha scholarship Award za najboljeg udaraljkaša Muzičke akademije u Zagrebu, Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu, Dekanovu nagradu Muzičke akademije u Zagrebu za aktivnu koncertnu djelatnost, 2. nagradu na natjecanju Universal marimba competition u Belgiji, 1. nagradu na natjecanju Boris Papandopulo u Zagrebu te diskografsku nagradu Porin u kategoriji „najbolja interpretacija klasične glazbe“. Uz solističko djelovanje, Filip Merčep je član Sudar Percussion ansambla s kojim je surađivao s velikim imenima klasične i crossover glazbe. Član je i Marimba kvarteta s Katarzynom Myckom, koja mu je bila prvi marimbistički uzor, a sada kolegica i mentorica. Kvartet je vrlo aktivan u Europi i u prosincu prošle godine imao prvu turneju po Sjedinjenim Američkim Državama. Nicolas Sinković je suradnik Simfonijskog orkestra HRT-a, Orkestra Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, Orkestra HNK u Rijeci i Cantus ansambla. Djeluje u nekoliko projekata od koji se ističu udaraljkaški ansambl Sudar Percussion s kojim osvaja međunarodnu nagradu Independent Music Award za 2014. godinu. Član je Triko cirkus teatra za koji sklada glazbu i s kojim dobiva nagradu za najbolje neovisno kazalište 2013. godine. Također djeluje u raznim projektima popularne glazbe nastupajući na renomiranim festivalima kao što su Exit festival u Novom Sadu, InMusic festival u Zagrebu, Hideout festival, BAM festival, Muscailt Art Festival. Sinković i Merčep dugogodišnje su kolege na udaraljkaškoj sceni, a surađujući u raznovrsnim glazbenim projektima pronalaze zajednički pravac te rade na projektima u kojem publici žele predstaviti glazbu na suvremeni način, težeći tome da u svakoj kompoziciji naglase strukturu, boje i karakter djela multimedijalnim efektima i specifičnim ambijentima.

Za festivalsku publiku umjetnici su pripremili Anvil Chorus Davida Langa za 3 rezonantna metala, 8 nerezonantih i dva drva, zatim Partitu za instrument s tipkama BWV 826 u c-molu Johanna Sebastiana Bacha te Ambient Variations Arkadiusza Kątnyja u aranžmanu za marimbu, vibrafon i elektroniku, napravljen ekskluzivno za projekt Filipa Merčepa i Nicolasa Sinkovića na 68. Igrama. Program donosi i praizvedbu kompozicije Nicolasa Sinkovića pod nazivom Kontakt napisanu posebno za ovu prigodu nakon odabira programa i lokacije, a skladana je s namjerom da spoji odabrane kompozicije u jedinstveni koncept koji uključuje i 3D mapping. Mladi i svestrani umjetnici ističu kako je program za ovaj recital nastao u želji da se sinestetičkim pristupom stavi naglasak na raskošnu osobitost Grada uz potpunu slobodu davanja umjetničkih (audiovizualnih) identiteta prostorima: „Parametri koje koristimo su pomno odabrane kompozicije koje najviše naglašavaju karakter lokacije, 3D mapping tehnologija te umijeće oblikovanja ambijentalnog scenskog svjetla, dok sa širinom udaraljkaškog spektra boja, nebrojenim mogućnostima elektroničkih zvukova te tehnologijom dobivamo materijal s kojim te parametre pretvaramo u priču.”

Ulaznice su dostupne online na internetskim stranicama Igara te na blagajnama u Festivalskoj palači (Od Sigurate 1) i u Luži kao i na ulazu, jedan sat prije početka koncerta. Svi stanovnici Dubrovačko-neretvanske županije ostvaruju popust od 30% za kupnju ulaznica na prodajnim mjestima.

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.