02.03.2016 | Zanimljivosti
Najekskluzivniji svjetski brendovi u trgovačkom centru Mall of Split
Autor: Glas Grada
podijeli:
Mall of Split najveći je regionalni trgovački centar s preko 60.000 kvadratnih metara neto prostora. Mnogi mu već sada, zbog modernog dizajna i arhitekture te jedinstvene ponude, pripisuju i titulu najekskluzivnijeg centra u cijeloj regiji. Otvorenje za sve suradnike, novinare i druge uzvanike održat će se danas u 20:30, dok će otvorenje za javnost biti u četvrtak 3. ožujka i trajat će tri dana. U danima otvorenja za sve posjetitelje pripremili smo niz iznenađenja i nagradnih igara, a najmlađi će moći uživati u dječjem programu. Svaku večer za zabavu će se pobrinuti neki od najpoznatijih hrvatskih glazbenika kao što su Tonči Huljić&Madre Badessa uz goste grupu Magazin, Danijela Martinović i grupa Colonia. U danima otvorenja za građane Splita osigurana je besplatna Mall of Split autobusna linija koja kreće svakih pola sata sa autobusne postaje u Sukoišanskoj ulici. Mall of Split je investicija od strateškog značaja za razvoj grada Splita i Splitsko-dalmatinske županije vrijedna preko 1,3 milijarde kuna, zaposlit će preko 1500 djelatnika, a vodstvo Centra zainteresirano je za sudjelovanje u kontinuiranom razvoju lokalne zajednice te
uključenje u aktivnosti kotara Mejaši. U preko 200 prodajnih prostora smjestili su se poznati domaći i svjetski modni brendovi, od kojih su neki po prvi put u Hrvatskoj, pa će Mall of Split raznolikošću ponude zadovoljiti i
najzahtjevnije kupce. Po prvi put u Hrvatskoj svoje će trgovine ovdje otvoriti Koton, Buzz, Koko kids i Chic, a uskoro se očekuje i otvorenje Debenhamsa, jedne od najpopularnijih svjetskih robnih kuća. Osim njih, u centru će biti dostupno dvadesetak brendova koji dosada nisu bili dostupni u Dalmaciji. U Centru Mall of Split neće nedostajati ni popratnih sadržaja kako bi posjetitelji, osim u kupovini, mogli uživati i u drugim aktivnostima. Na izboru će im biti široka paleta kafića i jedinstveni Food court s četiri restorana te preko deset fast food restorana, a osim unutar Centra, posjetitelji će moći uživati u okrjepi na terasi površine 3.000 m2. U narednim mjesecima ponuda će se proširiti i sa Cinestar kinom i prvi put 4DX dvoranom, tu su i dječji zabavni svijet, casino, a u Centru će biti dostupne i brojne servisne usluge kako bi posjetitelji sve mogli obaviti na jednom mjestu. Mall of Split trgovački je centar najnovije generacije koji je trenutno u postupku dobivanja LEED Gold certifikata što će ga učiniti jedinim centrom s tim certifikatom u ovom dijelu Europe. Kako bi se maksimalno olakšala orijentacija po centru, unutrašnjost je podijeljena u četiri vertikalne cjeline: Jadran, Vestibul, Pjaca i Marjan. Iako je u arhitekturu utkan i tradicionalni dalmatinski stil, on i dalje zadržava sve karakteristike modernog centra opremljenog najsuvremenijim sustavima. Važno je naglasiti kako je u potpunosti prilagođen osobama s invaliditetom, a na raspolaganju su i četiri lifta. Posjetiteljima je osigurano oko 2500 besplatnih parkirnih mjesta, a Centar je, u suradnji s gradskim službama, osigurao i prilagođeni javni prijevoz. Smješten na križanju triju glavnih splitskih gradskih prometnica, Mall of Split zauzima idealnu poziciju za razvoj i poslovanje. Blizina autoceste A1, ali i blizina zračne i trajektne luke te autobusnog kolodvora, omogućuje mu izvrsnu povezanost s Dalmacijom i regijom pa područje gravitacije broji preko 600.000 stanovnika. Jedinstvenim spojem obiteljskih i zabavnih sadržaja, Mall of Split privlačit će stanovnike od Zadra do Dubrovnika, uključujući dijelove Bosne i Hercegovine, kao i mnogobrojne turiste, pružajući osobit doživljaj kupnje te niz popratnih aktivnosti.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?