Oglasi uskoro na Facebook Messangeru

0

Oglasi u Facebookovoj aplikaciji Messenger testirani su po prvi put početkom 2016. godine u Tajlandu i Australiji, a potom i početkom ove godine. Očito je sve prošlo kako treba jer uskoro ćemo svi vidjeti oglase u aplikaciji kojom se trenutno koristi oko 1,1 milijardi osoba diljem svijeta.

Sami oglasi neće biti unutar poruka, bar za početak. Bit će na početnom zaslonu aplikacije i nalazit će se između poruka osoba s kojima se dopisujete. Primjerice, ako u pretincu Messengera imate desetak osoba s kojima se dopisujete, između dvije od njih nalazit će se neki od oglasa, najčešće identičan onima koji vam se prikazuju na samom Facebooku jer targetiranje bi trebalo funkcionirati na identičan način.

To znači da Facebook dijeli informacije koje prikuplja o korisnicima između svojih usluga, a njih ima nemali broj. Osim same društvene mreže i Messengera, ne treba smetnuti s uma Instagram i WhatsApp. Dakle, podataka je mnogo, prilike za zaradu od oglašavanja još i više pa to Facebook sasvim sigurno želi iskoristiti što bolje može.

Ipak, zanimljivost samog oglašavanja unutar Messengera jest u tome što će korisnici moći kliknuti na oglas i potom započeti razgovor s “oglasom” koji se reklamira. Odnosno, javit će se korisniku ili chatbot ili osoba zadužena za komunikaciju s korisnicima. To je ipak jedna razina više, prisnija i drugačija od svega s čim smo se susreli prilikom oglašavanja. Na taj način sve skupa ne djeluje toliko napadno i iritantno kako se na prvu čini.

Naravno, bit će zanimljivo vidjeti koliko koristi Facebook od ove vrste oglašavanja ima, odnosno, koliko će to ljudi odlučiti kliknuti na prikazani oglas, potom se informirati o proizvodu i na kraju ga kupiti. Ti podaci bili bi iznimno vrijedni da se točno može shvatiti koliko digitalno oglašavanje ima ili nema smisla.

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.