11.10.2018 | Vijesti
POGLEDAJTE UVJETE ponuda za zakup kućica tijekom održavanja manifestacije „Dubrovački zimski festival“
Autor: Glas Grada
podijeli:
- Predmet javnog poziva je davanje u zakup montažnih drvenih kućica dimenzija 2,8 x 1,80 m2 (dalje: kućice), na unaprijed određenim lokacijama i to na Stradunu, Pilama (Brsalje),Gundulićevoj poljani, Uvali Lapad i Novoj Mokošici (pored caffe bara Kiss) u okviru održavanja manifestacije „Dubrovački zimski festival“, kako slijedi:
- 12 (dvanaest) kućica na Stradunu sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 4 (četiri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.
- 5 (pet) kućica na Pilama (Brsalje) sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 3 (tri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.
- 7 (sedam) kućica na Gundulićevoj poljani sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 3 (tri) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.
- 1 (jedna) kućica u Uvali Lapad sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 2 (dva) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.
- 1 (jedna ) kućica u Novoj Mokošici (pored caffe bara Kiss) sa pripadajućom opremom, kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje ugostiteljske djelatnosti. Pod pripadajućom opremom smatraju se 2 (dva) stola i po 4 (četiri) stolice po svakom stolu uz kućicu.
- 3 (tri) kućice na Pilama (Brsalje) kao prigodnih prodajnih mjesta za obavljanje djelatnosti trgovine, na kojima je moguć širi oblik prigodne trgovačke ponude tradicijskih proizvoda, hrane, pića, suvenira i drugih proizvoda.
- Kućice se daje u zakup za vrijeme od 1. prosinca 2018. godine do 6. siječnja 2019. godine.
- Jedinični iznos kućice za čitavo vrijeme trajanja zakupa odnosno za vrijeme trajanja manifestacije „Dubrovački zimski festival“ iznosi ukupno, kako slijedi:
- 25.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1.A/ ovoga javnog poziva.
- 10.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1.B/ ovoga javnog poziva.
- 10.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1.C/ ovoga javnog poziva.
- 5.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1.D/ ovoga javnog poziva.
- 2.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1.E/ ovoga javnog poziva.
- 5.000,00 kn + PDV za kućice iz toč. 1. F/ ovoga javnog poziva.
- Svota iz toč. 3. ovoga Javnog poziva predstavlja iznos zakupnine jedne kućice, te troškova transporta, montaže i demontaže iste koji se iznosi plaćaju sukladno toč. 18. ovog Javnog poziva.
- Svota iz toč. 3. ovoga Javnoga poziva uključuje troškove skupljanja i zbrinjavanja otpada s mjesta zakupa te troškove električne energije koje će imati odabrani ponuditelj, a navedeni troškovi s naslova otpada i potrošnja električne energije ne terete odabranog ponuditelja.
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 50% svote iz točke 3. ovog javnog poziva za koju daje ponudu, na račun društva SANITAT DUBROVNIK d.o.o. za komunalne djelatnosti, Dubrovnik, Ulica Marka Marojice 5, OIB: 99080716453, IBAN: HR2241240031131000642 kod KENT BANK d.d., Zagreb, s tim da se u pozivu na broj navede OIB ponuditelja.
- Pravo podnošenja ponude za zakup kućica za ugostiteljsku djelatnost imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
- Pravo podnošenja ponude za zakup kućica za djelatnost trgovine imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje djelatnosti trgovine.
- Za zakup kućica isključivo za djelatnost trgovine moguća je i zajednička ponuda dvaju ili više ponuditelja u kojem slučaju se isto treba posebno naznačiti. Takva se ponuda smatra jednom ponudom, uz solidarna prava i obveze suponuditelja.
- Ponuditelj koji zadovolji kriterije i uvjete iz ovog Javnog poziva može ostvariti pravo na zakup samo jedne kućice.Ponuditelji su ovlašteni predati ponudu za zakup većeg broja kućica, u kojem slučaju svaka od ponuda mora udovoljavati svim uvjetima iz ovog javnog poziva.
- Uvjeti javnog poziva, ovisno o vrsti djelatnosti i kućici za koju se podnosi ponuda, su:
- dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljske djelatnosti odnosno djelatnosti trgovine
- prigodna ugostiteljska odnosno trgovačka ponuda
- dokaz o uplati jamčevine
- dokaz da ne postoji nikakvo dugovanje prema Gradu Dubrovniku i Društvu SANITAT DUBROVNIK d.o.o.
- dokaz da ne postoje dospjela, nepodmirena porezna dugovanja
- Ponuda mora sadržavati:
- naziv / ime i prezime ponuditelja, OIB ponuditelja, adresa sjedišta / prebivališta ponuditelja, podaci o odgovornoj osobi ponuditelja, telefon, e-mail, broj transakcijskog računa i naziv banke ponuditelja
- naznaku vrste kućice za koju se ponuda podnosi
- lokacija za koju se ponuda podnosi
- izvadak iz sudskog registra Trgovačkog suda, Izvadak iz Obrtnog registra, rješenje o upisu u upisnik poljoprivrednih gospodarstava ili drugi odgovarajući dokaz, u originalu ili ovjerenom presliku, ne starija od 30 dana od dana objave javnog poziva. U slučaju da ponudu za zakup kućice za djelatnost trgovine zajednički podnose dva ili više subjekta svaki od ponuditelja obvezan je dostaviti odgovarajući izvadak
- potvrda Porezne uprave o stanju duga ili istovrijedne isprave tijela zemlje sjedišta gospodarskog subjekta – ne starija od 30 dana. Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza. U slučaju da ponudu za zakup kućice za djelatnost trgovine zajednički podnose dva ili više subjekta svaki od ponuditelja obvezan je pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti
- prigodnu ugostiteljsku ponudu ili prigodnu ponudu za djelatnost trgovine – detaljan opis i/ili popis i/ili fotografije proizvoda i usluga koje Ponuditelj namjerava prodavati/nuditi,
- elektronički ispis transakcije ili potvrdu poslovne banke o uplati jamčevine,
- potvrde o nepostojanju duga prema Gradu Dubrovniku i Društvu SANITAT DUBROVNIK d.o.o. U originalu ili ovjerenom presliku , ne starijem od 30 dana od dana objave javnog poziva
- Razmatrat će se samo ponude pristigle zaključno do 6. studenoga 2018. godine do 10:00 sati.
- Nepravovremene i nepotpune ponude neće se uzimati u razmatranje.
- Ponude se podnose neposredno ili preporučenom poštom na adresu: „Povjerenstvo Dubrovačkog zimskog festivala“, Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik, s naznakom „ za Javni poziv – zakup kućice“ – NE OTVARATI. Povjerenstvo će razmatrati samo one ponude koje su bez obzira na način dostave na njegovu adresu pristigle zaključno do 6. studenoga 2018. godine, do 10:00 sati odnosno svaki Ponuditelj ima mogućnost i pravo donijeti osobno svoju ponudu 6. studenoga 2018. godine do 10:00 sati na adresu Povjerenstva, kada će biti Javno otvaranje ponuda.
- Najkvalitetnije ponude i lokacije kućica za takve ponude će odabrati Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“ rukovodeći se poglavito prema slijedećim kriterijima:
- registrirana proizvodna i/ili tradicijska djelatnost
- prethodno iskustvo u obavljanju ugostiteljske djelatnosti
- promocija lokalnih trgovačkih odnosno ugostiteljskih sadržaja
- proizvodi i usluge prigodni za prodaju u vrijeme Adventa i Božićno vrijeme te su autohtoni
- razlikovnost, raznovrsnost i kvaliteta ponude „Dubrovačkog zimskog festivala“.
- Broj prodajnih mjesta/kućica i njihovih lokacija je ograničen. Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“ zadržava pravo odabira ponuditelja i lokacije sukladno kriterijima iz prethodne točke ovog Javnog poziva, pri čemu nije dužno davati posebna obrazloženja i pri tome za svoj odabir ne snosi odgovornost prema ponuditeljima.
- Odabrani ponuditelji će biti obaviješteni elektroničkom poštom o rezultatima javnog poziva do 9. studenoga 2018. godine.
- Na potpis ugovora je potrebno donijeti dokaze o uplatama odgovarajućeg iznosa zakupnine i troškova transporta, montaže i demontaže prema uputi iz prethodne točke ovog poziva.
- U slučaju da odabrani ponuditelj odustane nakon otvaranja ponuda ili nije uplatio odgovarajući preostali iznos iz točke 3.ugovor se neće sklopiti, a SANITAT DUBROVNIK d.o.o. zadržava uplaćenu jamčevinu, te istu kućicu može dati u zakup drugom ponuditelju bez novog poziva.
- Ponuditelju čija ponuda nije odabrana vraća se iznos uplaćene jamčevine na njegov žiro račun naznačen u ponudi.
- U slučaju odabira, kućice je potrebno, po odabranom ponuditelju i o trošku ponuditelja, dodatno opremiti u svrhu pružanja ugostiteljske djelatnosti odnosno djelatnosti trgovine sukladno odabranoj ponudi.
- Kućice su prigodno uređene blagdanskim ukrasima. Tijekom trajanja zakupa dopušteno je isticanje isključivo registriranog naziva odabranog ponuditelja i/ili naziva temeljem kojeg odabrani ponuditelj obavlja ugostiteljsku djelatnost odnosno djelatnost trgovine sukladno propisima. Kućice, pripadajuću opremu i prostor oko istih, odabrani ponuditelj ne smije koristiti za isticanje bilo kakvih reklamnih natpisa ili iste koristiti za bilo kakav oblik političke ili druge promidžbe.
- Odabrani ponuditelj za djelatnost trgovine obvezuje se koristiti isključivo kućice, a odabrani ponuditelj za ugostiteljsku djelatnost obvezuje se osim kućica koristiti isključivo pripadajuću opremu (stolice i stolove) koji mu se stavljaju na korištenje po ovom javnom pozivu. Dodatne stolice, table i druga oprema bit će uklonjeni o trošku ponuditelja.
- Zakupci su dužni obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine u prostoru zakupa na lokacijama iz ovog javnog poziva uskladiti sa svim relevantnim propisima Republike Hrvatske i Grada Dubrovnika koji se odnose na iste, te u tu svrhu o svom trošku ishoditi sve eventualne dozvole i odobrenja nadležnih tijela. Za nepoštivanje zakonskih propisa i podzakonskih akata od strane odabranog ponuditelja, SANITAT DUBROVNIK d.o.o. niti „Dubrovački zimski festival“ ne snose nikakvu odgovornost.
- Odabrani ponuditelj za kućice za ugostiteljsku djelatnost bit će u obvezi skupljati i odlagati otpadno jestivo ulje i masti u posude za odlaganje pojedine zapremnine 50 litara koje stavlja na korištenje SANITAT DUBROVNIK d.o.o. te osigurati zaštitu posude/a od krađe i drugih oštećenja. Cijena posude u slučaju gubitka ili oštećenja iznosi 100,00 kn/kom + PDV. Zbrinjavanje će se obavljati po uputi SANITAT DUBROVNIK d.o.o. ili treće osobe koju isti odredi.
- Svi korisnici kućica su obvezni pridržavati se radnog vremena sukladno odluci Grada Dubrovnika, te propisa o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije i prigode.
- Svi korisnici kućica obvezni su tijekom čitavog trajanja zakupa i propisanog radnog vremena biti otvoreni i obavljati djelatnost.
- Odabrani ponuditelj dužan je čitavo vrijeme trajanja zakupa stvarno pružati prigodnu ugostiteljsku ponudu i uslugu odnosno trgovačku ponudu koja je bila odlučna za odabir istoga po ovom javnom pozivu. SANITAT DUBROVNIK d.o.o. ima pravo nadzora, te u slučaju uočavanja nepoštivanja obveze zatražiti od odabranog ponuditelja da isto otkloni u primjerenom roku koji će mu biti ostavljen. U slučaju da odabrani ponuditelj ne postupi sukladno obvezujućoj uputi SANITAT-a DUBROVNIK d.o.o. dužan je platiti ugovornu kaznu u iznosu od 10.000,00 kn u roku od 15 dana od dana poziva.
- Odabrani ponuditelj za čitavo vrijeme trajanja zakupa, odgovoran je za održavanje kućice i pripadajuće opreme te osigurati zaštitu od krađe i drugih oštećenja.
- Odabrani ponuditelj dužan je kućicu s pripadajućom opremom osloboditi od osoba i stvari nakon proteka vremena zakupa, a najkasnije do 7. siječnja 2019. godine.
- Detaljne obavijesti o uvjetima i lokacijama zainteresirani mogu dobiti u prostorijama društva SANITAT DUBROVNIK d.o.o. za komunalne djelatnosti, 20000 Dubrovnik, Ulica Marka Marojice 5 ili na tel. 020/640 140 ili e-mail: info@sanitat.hr.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?