PRIOPĆENJE Uvjeti rada u Školskoj sportskoj dvorani OŠ Župa dubrovačka

0

U cijelosti prenosimo priopćenje:

S obzirom na nažalost neargumentirano punjenje medijskog prostora raznim poluinformacijama vezano za korištenje školske sportske dvorane Osnovne škole Župa dubrovačka dužni smo se očitovati o stvarnom stanju i načinu korištenja školske dvorane.

Sama dvorana rađena je sukladno Građevinskoj dozvoli iz 2004. godine, a po projektu izrađenom 2003. godine. Nositelj, naručitelj i investitor bilo je tadašnje Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, a Općina se uključila te prihvatila 25% sufinanciranja i to kako bi se umjesto dvodijelne napravila trodijelna dvorana.

Radovi su počeli 2007. godine te su uz sve probleme i poteškoće s izvođačima, ministarstvom i rokovima dovršeni tehničkim prijemom u veljači 2016. godine, a ono što moramo naglasiti je da je Općina Župa dubrovačka 2015. godine uložila dodatnih 5,5 milijuna kuna kako bi omogućila dovršetak dvorane jer je nažalost jedina druga opcija bila da dvorana ostane nedovršena. Za dvoranu su ishođene sve dozvole, prošla je tehnički prijem i ima sve dozvole za rad, ali problem kojega smo svi svjesni je da je dvorana rađena prema projektu koji vjerojatno nije najoptimalniji za ovo podneblje te da postojeći sustav ventilacije jednostavno ne može postići željeni učinak pri visokim temperaturama u ljetnim mjesecima.

Ono što moramo naglasiti što je zapravo i bit cijele priče je da se radi o školskoj sportskoj dvorani čija je primarna zadaća zadovoljiti potrebe nastave tjelesne i zdravstvene kulture koja se odvija u jutarnjim satima obzirom da unatoč povećanju broja djece svake godine iznimnim naporima još uvijek uspijevamo osigurati uvjete za održavanjem jednosmjenskog rada. U razdoblju od 1. rujna do 15. lipnja, za vrijeme odvijanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture nije bilo nikakvih zdravstvenih problema uzrokovanih uvjetima rada u dvorani te nas posebno žaloste anonimne i lažne insinuacije na tu temu posebno kada znamo na nastavni kadar kao i stručne službe škole vode računa o svim događanjima dok djeca pohađaju nastavu.

Zajedničkim dogovorom Dubrovačko-neretvanske županije (pod čijom nadležnošću je Osnovna škola), Općine Župa dubrovačka kao investitora te Osnovne škole Župa dubrovačka odlučeno je da osim prioritetnog korištenja za održavanje nastave tjelesne kulture u jutarnjim terminima do 14.00 h, dvorana bude dostupna i ostalim korisnicima na sljedeći način:

  •  od 14.00 do 18.00 h termini će biti besplatni za sportske klubove koji rade s djecom koja pohađaju Osnovnu školu Župa dubrovačka.
  • poslije 18.00 h svi klubovi registrirani na području Župe dubrovačke imaju pogodnost korištenja dvorane na način da plaćaju 50% od utvrđene cijene. S obzirom da se radi o komercijalnim terminima, grupe građana, rekreativci i ostale interesne skupine plaćaju punu cijenu kako bi se pokrili materijalni troškovi funkcioniranja dvorane.

Općina i škola zauzeli su jedinstven stav da se svi termini poslije 18.00 h naplaćuju po cjeniku kojeg je odobrila Dubrovačko neretvanska županija kao osnivač škole. Najam cijele dvorane po satu iznosi 300 kuna, a ista se može podijeliti na trećine, pa tako najam za svaku trećinu iznosi 100 kuna. Najam male dvorane po satu iznosi 100 kuna, dok je u staroj školi (na Kantulama) cijena jednog sata 50 kuna.

Svima koji su se javili na javni poziv omogućeno je korištenje dvorane te su im dodijeljeni termini. Korištenje dvorane na ovaj način u protekle nepune dvije godine pokazalo je da dvorana ovakvim načinom korištenja može pokriti troškove održavanja što pokazuje da je odrađen dobar posao oko raspodjele termina. Na ovaj način osigurali smo uvjete za djelovanje zaista širokog spektra sportova, ali moramo naglasiti kako Županija, Općina i škola ne ulaze u visinu cijene članarine pojedinog sporta što je interna odluka klubova, a u konačnici i vlastiti izbor roditelja u koje će sportsko društvo/klub upisati svoje dijete.

S obzirom na sva događanja Povjerenstvo je već predložilo da se za sljedeću sezonu definiraju drugačiji uvjeti te da se korištenje dvorane od strane klubova omogući isključivo od 1. listopada do 1. lipnja bez iznimaka, a sva društva i klubovi koji nisu podmirili ionako minimalne troškove korištenja neće moći koristiti dvoranu. Još jednom naglašavamo da nam je žao što umjesto razgovora imamo neutemeljene i neargumentirane optužbe pogotovo kada se u ovom slučaju radi o terminima koje je škola besplatno ustupila te smatramo da je odgovornost trenera i voditelja da procijene pojedinačne uvjete rada jednako kao što pojedinačno odlučuju o visini članarina ali načinu trošenja istih.

Kako bi završili “priču” oko školske dvorane naglašavamo da je glavni i osnovni prioritet i Općine i Županije održati uvjete potrebne za održavanje jednosmjenskog rada i to dogradnjom škole za što je Općina već izdvojila 1,5 milijuna kuna za kupnju zemljišta, financirala izradu Urbanističkog plana “Školski centar” te zajedno sa županijom krenula u projektiranje i ishođenje građevinske dozvole za dogradnju škole. Osim toga Općina upravo zbog olakšanja školovanja kako djeci tako i roditeljima te podizanja standarda osigurava dodatnih gotovo 500.000,00 kuna iz proračuna za cjelodnevni boravak te različite projekte ovisno o potrebama škole.

Zbog svega navedenoga molimo rodiltelje da uvaže stvarne argumente te se za sve informacije obrate u Općinu ili OŠ Župa dubrovačka umjesto da se koriste neprovjerenim informacijama koje
nažalost nastaju iz različitih razloga ovisno od koga polaze.

Silvio Nardelli, Općinski načelnik Općine Župa dubrovačka

Anton Jurkić, ravnatelj OŠ Župa dubrovačka

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.