Tina Šmanjak, magistrica novinarstva i psihologije: Zašto sam odlučila tražiti posao preko billboarda i gdje me to dovelo?

0

Nakon što sam prije godinu dana dala otkaz kod bivšeg poslodavca bez da sam imala neku alternativu zatekla sam se u nezavidnoj poziciji. Kako sam osoba koja najbolje funkcionira pod stresom u neobaveznom razgovoru s prijateljicom o današnjim lošim uvjetima na tržištu rada sinula mi je ideja da zakupim billboard

Ideja mi nekoliko dana nije izlazila iz glave i počela sam ozbiljnije razmišljati o njenoj realizaciji. Uz bratovu pomoć napravila sam kreativu te razradila plan, međutim desilo mi se ono što se većini ljudi dogodi kada trebaju izaći iz svoje zone konfora – nedostatak hrabrosti da tu ideju zapravo provedem. Odlučila sam se za onaj prividno lakši i uobičajeni put u pronalasku posla, a to je slanje molbi i životopisa. Kroz neko vrijeme sam na taj način i pronašla posao, ali to nažalost nije bio posao koji me veselio i ispunjavao. Krajem prošle godine odlučila sam da neću više čekati i prepuštati stvari slučaju, već da će 2018. biti moja godina. Kupila sam kartu za Tajland i stavila ruksak na leđa i odlučila otići potpuno sama na godišnji odmor gdje ću se „resetirati“ i razmisliti što dalje. Sve češče sam se u mislima vračala na tu ideju s billboardom, do trenutka kada sam sjedila u avionu za Zagreb i na ekranu se pojavila najava za film „Tri plakata izvan grada“. I to je bilo to – znak da se bacim u vatru, promijenim posao i objavim billboard. Odlučila sam samo pratiti intuiciju i okrenuti situaciju u svoju korist. Nisam htjela više slati stotinjak molbi, čekati na pozive za razgovor i ponude za posao. Željela sam više opcija, mogućnost razgovora o uvjetima i u konačnici mogućnost izbora. Odlučila sam uzeti stvari u svoje ruke i „napasti“ poslodavce svojom strukom i onim što najbolje znam – marketingom. Znala sam da je ta ideja već bila upotrijebljena vani, ali ne i u Hrvatskoj. Bila sam svjesna da je to nešto drugačije i nekonvencionalno te da će zaintrigirati medije, a oni su mi bili ključni igrači u toj cijeloj priči, jer u konačnici samo jedan plakat teško da bi primjetilo puno potencijalnih poslodavaca. I to se i dogodilo, pokrenula se priča „o djevojci koja je zakupila billboard u potrazi za poslom“. Počele su stizati ponude na dnevnoj bazi od tvrtki koje su prepoznale ideju, proaktivnost, kreativnost i hrabrost, a to mi je i bio cilj – pronaći poslodavca koji će znati cijeniti te osobine. Na taj način sam i sama selektirala poslodavce kod kojih želim raditi i olakšala si potragu za „poslom iz snova“. „Projekt billboard“ doveo me do preko dvadesetak ponuda za razgovor za posao koji me čekaju u narednim danima, doveo me do iskustva kako se nositi s novinarima, pritiskom te kritikama, doveo me do odlične reference u životopisu i budućem poslovnom putu, istaknuo me iz mase zaposlenika koji traže posao, a nadam se da će me ubrzo dovesti i do mog novog poslodavca. Bez obzira na konačan ishod mislim da je moja ideja uspjela, da se sav moj trud isplatio i da nekada samo treba duboko udahnuti, baciti se u vodu i zaplivati, jer sreća doista prati hrabre.

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.