Uključite ovih 5 namirnica u vašu prehranu

0

Uključite ova jela u svoju prehranu i uvijek ćete pri ruci imati nešto zdravo i fino za pojesti.

Što više ukusnih, raznolikih jela naučite pripremati, lakše ćete se držati odluke da se zdravo hranite. Također, ova strategija uštedjet će vam i jako puno vremena jer nećete morati previše razmišljati o tome što pripremiti. O kojim jelima je riječ? Izbor hrane ovisi naravno o vama, no s ovih 5 jednostavnih jela vjerojatno ne možete pogriješiti.

Smoothie

Ukusni su, prepuni zdravog voća i povrća te ih jednostavno i brzo možete konzumirati. Načini na koje možete pripremiti smoothie u beskrajni, no postoje sastojci koje svakako trebate imati na umu. Prije svega, potrebna je neka vrsta tekućine, zatim svježe voće i povrće, proteini (npr. jogurt), zdrave masti (npr. kokosovo ulje) te dovoljno vremena u mikseru kako bi smoothie dobio svoju poznatu kremastu teksturu.

Zobena kaša

Jednostavnu zdjelu zobene kaše ili cjelovitih žitarica možete prilagoditi na toliko raznih načina, a najpopularniji dodaci su svakako orašasti plodovi i voće. Zobena kaša prepuna je vlakana zbog kojih ćete jako dugo biti siti, stoga se smatra idealnim doručkom. Najbolje od svega – priprema ne može biti jednostavnija. Dodajte zob u vodu ili mlijeko i pričekajte dok zob ne upije većinu vode i postane mekana. Nakon toga trebate samo ubaciti svoje omiljene dodatke i uživati u zdravom doručku.

Kajgana

Cjenovno pristupačna, bogata proteinima i spremna za svega nekoliko minuta – kajgana je idealan obrok za doručak, ručak ili večeru. Žumanjak iz jajeta bogat je zdravim mastima i vitaminom D, stoga se nemojte pridržavati zastarjelog savjeta da bi trebali jesti samo bjelanjke. Iako je priprema vrlo jednostavna, postoji toliko načina na koje možete uništiti kajganu, stoga se držite ovih jednostavnih pravila i svaki put pripremite savršenu kajganu.

Marinara umak

Kupovni marinara umaci najčešće su prepuni dodanih šećera, stoga je najbolja opcija da ga pripremite sami. Na sreću, priprema ne može biti jednostavnija. Jednostavno ispržite luk i češnjak na maslinovom ulju, dodajte pelati rajčicu i malo svježeg bosiljka, a zatim miješajte dok umak ne dobije svoju poznatu gustu teksturu. Možete ga servirati s tjesteninom, mesom, ribom ili koristiti kao umak za pizzu.

Namaz od slanutka (Humus)

Ovaj popularni namaz bogat je proteinima, a možete ga konzumirati na razne načine. Humus najjednostavnije možete pripremiti od slanutka, češnjaka, limunovog soka, tahini paste i malo vode. Nakon toga, humus možete obogatiti i svojim omiljenim začinima kao što su mljevena crvena paprika ili peršin.

finirecepti.hr

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.