Započela manifestacija „Dani fizike u Dubrovniku“

0

Započela je petodnevna manifestacija „Dani fizike u Dubrovniku“  u okviru koje će se održavati radionice s pokusima iz fizike za učenike osnovnih škola pod imenom „Ljepota fizike, Betinim stopama“. Prva manifestacija ovakvog tipa u Hrvatskoj otvorena je u ponedjeljak, 16. travnja u Lazaretima. Prisutne su pozdravili organizatorica i voditeljica projekta te ravnateljica Dubrovačkih knjižnica, Jelena Bogdanović, pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Dživo Brčić te predsjednik Udruge za promicanje prirodoslovlja „Prirodopolis“, Hrvoje Mesić.

Program “Ljepota fizike, Betinim stopama” sastoji se od četiri simultane radionice unutar jednoga sata gdje će se u grupama od 3 – 4 učenika istovremeno raditi pokusi iz područja mehanike, topline, elektriciteta i optike na način da svaki pokus traje 15 minuta, a onda se prelazi na sljedeće na kojima će istovremeno sudjelovati od 20-50 djece ovisno o razrednim odjeljenjima pojedinih škola. Hrvoje Mesić iz Udruge “Prirodopolis” i studenti fizike s PMF-a osnovnoškolcima će pokazati brojne „čarolije“ utemeljene na nekim od osnovnih zakona fizike, a djeca će sama, pod njihovim nadzorom, izvoditi konkretne pokuse i eksperimente. U programu „Ljepota fizike, Betinim stopama“ sudjelovat će učenici od 5. do 8. razreda osnovnih škola „Ivan Gundulić, „Lapad“, „Marin Držić“, „Marin Getaldić“, „Mokošica“, Župa Dubrovačka“ i „Antun Masle“, a prijavila se i Pomorska škola. Uključeno je tako čak 1300 učenika. Manifestaciju organiziraju Dubrovačke knjižnice u suradnji s Udrugom za promicanje prirodoslovlja „Prirodopolis“ iz Zagreba te Institutom za fiziku, a uz financijsku potporu Grada Dubrovnika, Društva prijatelja dubrovačke starine i Zaklade Caboga Stiftung. Program je dijelom posvećen i  znamenitom dubrovačkom matematičaru, fizičaru i geodetu Marinu Getaldiću povodom obilježavanja 450. obljetnice njegova rođenja. Foto: Vedran Levi

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.