Zašto ne biste trebali jesti više od 30 grama badema dnevno?

0

Mnoge studije pokazale su da šaka badema na dan pomaže u snižavanju kolesterola, štiti srce i krvne žile, ali pomaže i kod pamćenja.

Šaka orašastih plodova na dan je ono što bismo svakako trebali uvrstiti u našu svakodnevnu prehranu. Te male “bombice” osigurat će nam vrijedne nutrijente i dati nam osjećaj sitosti.

Bademi, primjerice, pomažu u sprečavanju apsorpcije masti u organizmu, obiluju vitaminom E, magnezijem i antioksidansima, ali i vlaknima. Mnoge studije pokazale su da šaka badema na dan pomaže u snižavanju kolesterola, štiti srce i krvne žile, ali pomaže i kod pamćenja. Redovna konzumacija badema poboljšat će i probavu, a vitamin E, koji sadrži, lijepu i zdravu kožu.

Ipak, ne bismo trebali pretjerivati s količinom ovih zdravih grickalica jer poveća količina može uzrokovati zdravstvene probleme. Preporučene dnevne doze badema su jedna šaka, odnosno oko 30-ak grama. Ako konzumirate previše, to će uzrokovati nadutost, plinove, ali može izazvati i proljev, piše Večernji list.

Komentari

Komentari

Share.

About Author

Comments are closed.